06 85 37 67 38
·
info@tursucu.nl
·
ma, di, do, vr 09:00-17:00 (woe + weekend gesloten)
Maak een afspraak

Een heldere en betrouwbare aanpak

Tursucu Advocatuur volgt tijdens elk juridisch traject een heldere en betrouwbare aanpak waarbij de cliënt altijd centraal staat. Dit betekent dat de lijnen kort zijn, we altijd klaar staan voor onze cliënten en dat we ons altijd zo goed mogelijk inleven in hun situatie. Ook bij complexe zaken zullen we altijd naar de beste oplossing zoeken die voor beide partijen werkt.

Persoonlijke begeleiding

Veel wet- en regelgeving kan erg complex zijn en er bestaat veel tegenstrijdige informatie waardoor mensen soms door de bomen het bos niet meer zien. Wij vinden het erg belangrijk om onze cliënten goed te begeleiden en het recht voor hen begrijpelijker te maken. Dit doen wij door uit te leggen hoe het recht werkt, welke mogelijkheden er zijn en door alle mogelijke vragen te beantwoorden waar cliënten tegen aanlopen.

Advies op maat

Om degelijk advies op maat te kunnen bieden zijn we graag vanaf een zeer vroeg stadium betrokken. Zo kunnen we bepalen of de zaak haalbaar is of dat er wellicht een andere oplossing voor de hand ligt. Op deze manier kunnen we vaak zelfs dilemma’s en conflicten voorkomen, en is verdere behandeling niet nodig.

Zekerheid

Ten slotte bieden we onze cliënten graag zo veel mogelijk zekerheid over het juridische traject. We schetsen van tevoren alle eventueel denkbare scenario’s zodat de cliënt voorbereid is op de mogelijke uitkomsten. Bij ons weet u dus altijd wat u te wachten staat, en dat geeft rust.

Samenwerking met 020 Advocatuur

Tursucu Advocatuur werkt voor veel zaken intensief samen met 020 Advocatuur. Deze samenwerking stelt ons in staat om onze cliënten altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en een zo’n breed mogelijk pakket te bieden. Mocht een zaak toch buiten ons rechtsgebied vallen, dan kunnen wij u altijd doorverwijzen naar een andere gespecialiseerde advocaat binnen ons netwerk.

Een juridisch traject bestaat bij ons uit de volgende stappen:

1. Kennismakingsgesprek

Tijdens het eerste vrijblijvende gesprek gaan we samen de situatie bekijken om te bepalen wat de opties zijn. Hier worden geen kosten voor in rekening gebracht.

2. Intakegesprek

In dit gesprek nemen we samen alle relevante details door.

3. Ontvangst documenten

De cliënt stuurt alle relevante documentatie door zodat het dossier en advies kan worden opgesteld.

4. Eerste advies

Op basis van alle informatie en gesprekken brengen wij een eerste advies op maat uit. Hierin wordt alles meegenomen en proberen we zo goed mogelijk de uitkomst van het juridische traject te voorspellen zodat de cliënt precies weet waar hij/zij aan toe is.

5. Eventuele doorverwijzing

Mochten wij niet beschikken over de verzochte kennis omdat het een ander rechtsgebied betreft, dan beschikt ons kantoor over een deskundig netwerk van ervaren advocaten waar wij altijd naar kunnen doorverwijzen.

6. Kosten- en urenindicatie

We bespreken tijdens deze fase samen de mogelijkheden voor de kostenvergoeding. Kijk voor meer informatie op de Kostenpagina.

7. Akkoord cliënt

De cliënt kiest op dit punt of hij/zij wel of niet het juridische traject wil starten bij Tursucu Advocatuur.

8. Start behandeling

Na akkoord van de opdrachtbevestiging start de behandeling van de zaak.

9. Uitkomst

De uitkomst van een behandeling bestaat meestal uit een overeenkomst, zoals een schikking, die idealiter voor beide partijen gunstig is.

10. Afhandeling

Ook na afloop staan we u graag bij met de benodigde administratieve afhandeling van de zaak.

Voor wie

Tursucu Advocatuur is er voor iedereen die te maken heeft met een conflict of geschil op het gebied van arbeids- en bestuursrecht. Wij hebben ruime ervaring vanuit zowel werkgevers- als werknemersperspectief en staan daarom zowel particulieren als bedrijven bij. Of het nu gaat om juridische bijstand aan een kleine onderneming, directie van een grote organisatie, bestuurslid van een vereniging, uitkeringsgerechtigde of iemand die deelneemt aan het arbeidsproces: we bekijken elke situatie vanuit beide kanten en zoeken altijd naar een oplossing die voor beide partijen werkt.

Onze diensten zijn bovendien voor elk budget beschikbaar, dus ook voor wie financieel minder daadkrachtig is. Kijk voor meer details over kosten en rechtsbijstand op de Kostenpagina. Onze kantoren zijn centraal gevestigd in Amsterdam en Utrecht, maar wij helpen mensen binnen heel Nederland.

Ook cliënten die geen Nederlands spreken zijn bij Tursucu Advocatuur meer dan welkom. Advocaat Nazli Turşucu spreekt naast Nederlands ook vloeiend Engels en Turks en heeft bovendien veel ervaring met de Turkse cultuur. Taal of achtergrond hoeft dus geen barrière te zijn.

Kies voor Tursucu Advocatuur

Voor werkgever én werknemer

Ervaring vanuit werkgevers- en werknemersperspectief. We zoeken altijd een oplossing die voor beide partijen werkt.

Meerdere talen mogelijk

Naast Nederlands spreekt advocaat Nazli Turşucu ook Engels en Turks. Hierdoor hoeft taal nooit een barrière te zijn.

Advies en begeleiding op maat

Wij bieden elke cliënt advies op maat, een begeleid traject en schetsen altijd een helder beeld van de verwachte uitkomst.
Tursucu Advocatuur

is aangesloten bij